A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mit kell tenni, ha a szolgáltató évekig nem küldött számlát?
#1
Köszönöm szépen a válaszokat.

Péter
Válasz idézéssel
#2
Sziasztok!

Sajnos ki kell fizetni,az már megállapodás kérdése,milyen módon.A fogyasztónak észre kell vennie,hogy nem kap számlát.
A többit Csilla összefoglalta. :oops: csak megerősítem.
"Ne veszitsétek el a fejeteket.
Az élet még szeretné megsimogatni."
Válasz idézéssel
#3
Kedves Péter!

Először is nem nagyon értem, hogy miként lehet erről évekig elfeledkezni?! 8O Most akkor a tulajdonos jelezte a szolgáltató felé, hogy gond van? Szerintem minden bizonnyal ki kell fizetni visszamenőlegesen a fogyasztást, de egy jó ügyvédre lehet, hogy szükség lesz, ha nem akarja a cég azonnal egy összegben kifizetni a horribilis számlát. Amennyiben biztosnak látszik a dolog, netán van/lesz valami számszerű adat -esetleg még az éves zárás előtt- én tartalékot képeznék rá. Azután, ha lesz majd számla, vagy számlák, abba az évbe tedd bele, amelyikben megkapja a cég. A kiállítás dátuma csak az aktuális év lehet.
Üdv,
Csilla
Jobbat remélve, gyakran jót veszítünk.
Válasz idézéssel
#4
Sziasztok! Ügyfelem nem vette észre, hogy az egyik közüzemi szolgáltató évek óta nem küld neki számlát. Visszagondolva azt, mondja, hogy óracsere után történhetett valami adminisztrációs hiba. Ment vagy 10 (!) éve a fogyasztás, ami szerintem már milliókra rúg és most ugrott ki, hogy nem küldtek számlát. Szerintetek mit kellene most tennie? Mi szól mellette vagy mi ellene? Köteles-e visszamenőleg ekkora összeget kinyögnie vagy fellebbezheti a dolgot és a szolgáltató lehet-e méltányos, mivel az ő hibájukból történt ez a furcsa eset? Vagy keressen egy jó ügyvédet? Mit tanácsoltok?

Egyáltalán, hogyan tudom majd visszamenőleg lekönyvelni ezt a költséget, ha megtudjuk, hogy milyen összegről van szó?

Várom a segítségeteket, amit előre is köszönök.

Üdv.: Péter
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég